piątek, 13 czerwca 2014

crunchy z jogurtem i owocami

Pewnie każdy w życiu jadł takie cudo. Bardzo zdrowe i zapychające- czyli dbamy o figurę!

Na szczęście coraz więcej jest knajpek, które sprzedają takie rzeczy na wynos więc nawet poza domem możemy zjeść zdrową przekąskę. Ostatnio spróbowałam tego na mojej uczelni i tak im posmakowało że postanowiłam jadać takie na śniadanie.







Składniki:

  • crunchy natutalne ( ja użyłam z firmy Sante, ale można dowolnie zastąpić innymi albo granolą)  
  • mały jogurt naturalny ( ja używam Zotta- zdecydowanie najbardziej mi smakuje)
  • pół banana
  • garść truskawek

Pokrój truskawki i banana na małe kawałki. Do miseczki lub dużej szklanki wlej jogurt, wsyp dużą garść crunchy i dodaj owoce. :) Owoce można oczywiście zamieniać, ja czekam na maliny i borówki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...